Thursday 22 November 2012

Piala AFF Suzuki 2012


Kejohanan Piala AFF Suzuki 2012 akan bermula pada 24 November 2012 sehingga 22 Disember 2012. Perlawanan edisi ke 9 ini  akan diadakan  Malaysia dan Thailand sebagai pasukan tuan rumah. Apakah nasib Pasukan Harimau Malaya kali ini?

Harap jurulatih kebangsaan, Dato' Rajagopal telah bersedia dengan idea pelan perlawanan untuk kemenangan dengan barisan pemain-pemain utama kebangsaan akan berjuang habis-habisan. Untuk rekod Malaysia adalah juara bertahan edisi 2010. 


Berikut adalah Senarai kumpulan serta jadual perlawanan untuk kejohanan pada kali ini :-
  






 

 

 

 

 

Harga Tiket


Selain daripada ikuti perlawanan yang akan disiarkan di saluran TV, kepada yang berminat boleh datang ke stadium untuk menyaksikan perlawanan secara “live”. Semua aksi melibatkan pasukan Malaysia akan berlangsung di Stadium Bukil Jalil.

Bagi perlawanan peringkat kumpulan harga tiket dikenakan adalah  RM30 seorang. Pada hari pertama dan kedua kejohanan, anda akan dapat saksikan dua perlawanan iaitu perlawanan pada jam 6.00 petang dan 8.45 malam

Manakala harga tiket bagi perlawanan separuh akhir adalah RM40 seorang dan RM50 untuk perlawanan akhir.

Semoga pasukan harimau akan berjaya dalam misi untuk mempertahankan kejuaraan Piala AFF Suzuki 2012. MALAYSIA BOLEH”  Juara.. !!!

No comments:

Post a Comment